Miljoenenspel

Miljoenenspel

Het Miljoenenspel is een loterij die ook onder de Nederlandse Loterij valt en bestaat sinds 2012. Het is de vervanger van Dayzers, wat eerst de wekelijkse loterij van de Staatsloterij was. De trekking van de Miljoenenspel is elke zaterdag. Heb je een tijdje wekelijks meegespeeld en vind je het nu tijd om te stoppen? Dan moet je je Miljoenenspel abonnement opzeggen. Wil je de incassodatum wijzigen? Of zoek je info over het opzeggen van Miljoenenspel? Lees dan verder. 

Incassodatum Miljoenenspel

Heb je een abonnement en wil je het Miljoenenspel incassodatum wijzigen? Wanneer je meedoet aan een wekelijkse trekking, is het moeilijk om je incassodatum te wijzigen. Op de website van deze loterij is het moeilijk te achterhalen hoe en op welke dag je inleg exact geïncasseerd wordt. Wijzigingen, zoals het meespelen met minder loten of het wijzigen van je bankrekeningnummer, dien je via je account, Mijn Miljoenenspel te regelen. 

Opzeggen Miljoenenspel

Heb je er een beetje genoeg van om wekelijks mee te spelen en te kijken of je miljonair wordt? Of misschien heb je een andere reden. Hoe dan ook, overweeg je om je Miljoenenspel abonnement op te zeggen. Dit is misschien eenvoudiger dan je dacht. De Nederlandse Loterij, de overkoepelende organisatie waaronder het Miljoenenspel ook valt, geeft deelnemers de mogelijkheid om op een aantal manieren op te zeggen. Je krijgt drie mogelijkheden om je abonnement te beëindigen. 

Telefonisch opzeggen Miljoenenspel 

De allersnelste manier om je abonnement bij deze loterij te stoppen is door te bellen. Wil je gebruikmaken van de snelste opzegmogelijkheid, dan is het verstandig om duidelijk te vragen of je een bevestiging hiervan ontvangt. Wees voorbereid tijdens je telefoongesprek door het bankrekeningnummer waarvan wordt afgeschreven bij de hand te hebben. Je kunt de klantenservice van het Miljoenenspel bereiken op 070 - 550 08 06. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 21:00.

Opzeggen Miljoenenspel per email

Om een lang verhaal kort te maken is het opzeggen van je abonnement niet mogelijk per e-mail. Als je je brief al klaar had, zou je deze kunnen uitprinten en verzenden met de normale post. De loterij geeft je namelijk wel de mogelijkheid om je lidmaatschap te stoppen op de ouderwetse bekende manier. Stuur je brief naar Klantenservice Miljoenenspel, Postbus 818, 2700 AV Zoetermeer. Van belang is dat je duidelijk aangeeft wat het doel van je brief is. Schrijf bijvoorbeeld als kenmerk van je brief: Opzeggen abonnement Miljoenenspel. Wanneer je hiervan gebruikmaakt, dien je rekening te houden met een verwerkingstijd van ongeveer 10 werkdagen. 

Online opzeggen

Wil je niet bellen en ook niet een brief via de normale post versturen? Dan heb je de optie om je abonnement op te zeggen door middel van een digitaal formulier op de website van de loterij. Een van de velden van het formulier vraagt om je klantnummer in te vullen. Zorg dus dat je je klantnummer weet, wanneer je online gaat opzeggen. Ook voor het digitaal opzeggen geldt er een verwerkingsperiode van 10 werkdagen. Houdt hier dus rekening mee.   

Wat is jouw ervaring met deze loterij? Deed je vroeger mee en heb je inmiddels opgezegd? Of misschien overweeg je om binnenkort je abonnement op te zeggen? Deel je ervaring en laat een reactie hieronder.