De Supportactie loterij wordt georganiseerd onder een landelijke loterijvergunning van Stichting Samenwerkende Non-profit loterijen en heeft een maandelijkse trekking. Het bestaat sinds 1999 en is een initiatief van de Nationale Stichting Grote Clubactie, die ook verantwoordelijk is voor de Grote Clubactie. Door deel te nemen aan deze loterij steun je fondsen die bijdragen aan maatschappelijke activiteiten. Misschien wil je of kun je niet meer meedoen aan deze loterij en zoek je manieren om je abonnement op te zeggen. Wil je de incassodatum wijzigen? Of zoek je info over het opzeggen van Supportactie Loterij? Lees dan verder.
Incassodatum Supportactie
De trekking is op iedere 2de dinsdag van de maand, maar een exacte Supportactie Loterij incassodatum is niet te vinden op de website van de loterij. Wel wordt er aangegeven dat de incasso in de laatste week van de maand plaatsvindt. Omdat de trekking eenmaal per maand plaatsvindt, zal er naar alle waarschijnlijkheid geen mogelijkheid zijn om je incassodatum te wijzigen. Als je niet op tijd kunt of wilt betalen voor een bepaalde trekking, speel je simpelweg niet mee met die trekking. Wanneer je een abonnement hebt, betekent dit echter niet dat je abonnement dan ook gestopt is.
Opzeggen Supportactie Loterij
Wil je je Supportactie Loterij abonnement opzeggen? Dan die je dit voor de eerste dag van de nieuwe maand te doen, om een incasso in laatste week van de volgende maand te voorkomen. Als je hier geen rekening mee houdt, kun je dus het risico lopen om met drie trekkingen na je opzegging nog mee te spelen. Wanneer je je lidmaatschap bij deze loterij wenst op te zeggen, kun je dit op een aantal manieren doen. Houdt in elk geval het bankrekeningnummer waarvan er maandelijks wordt afgeschreven bij de hand.
Opzeggen Supportactie Loterij per email
In het deelnemersreglement van deze loterij wordt er aangegeven dat je ook per e-mail kunt opzeggen. Om dit te doen kun je een mail sturen naar info@supportactie.nl. In je mail geef je dan duidelijk aan dat je graag wilt opzeggen. Doe dit door bijvoorbeeld in je onderwerpregel van je e-mail te vermelden: Opzeggen abonnement Supportactie Loterij. Vermeld in je mail in elk geval je naw-gegevens te vermelden en ook het bankrekeningnummer waarvan de loterij je maandelijkse inleg afschrijft. Een e-mail versturen is altijd handig, omdat je op deze manier altijd een bewijs hebt van je bericht dat je hebt verzonden.
Telefonisch opzeggen Supportactie Loterij
Ondanks dit niet op de pagina met veelgestelde vragen van loterij terug te vinden is, staat in het deelnemersreglement dat je via de vermelde contactgegevens je abonnement kunt opzeggen. Bij de contactgegevens staat er telefoonnummer 013 – 455 28 25 en op de contactpagina van Supportactie Loterij staat er 013 – 458 28 83 vermeld. Je kunt het beste met een van deze nummers bellen en informeren of je daadwerkelijk telefonisch kunt opzeggen of niet.
Online opzeggen
De loterij maakt een scheiding tussen abonnees die voor en na 2022 lid zijn geworden. Als je na 2022 een abonnement op deze loterij hebt gekozen, word je doorverwezen naar je persoonlijk digitaal account. Hier kun je dan zelf inloggen en zelf je opzegging regelen. Indien je voor 2022 abonnee bij deze loterij bent geworden, kun je gebruikmaken van het online digitaal formulier die je op de website kunt vinden.
Heb je een abonnement op deze loterij en overweeg je op te zeggen? Wat is jouw ervaring met de incassodatum van de Supportactie Loterij? Deel jouw ervaring met ons hieronder in de reacties!