Zonnebloemloterij

Zonnebloemloterij

Zonnebloemloterij is de loterij die zich inzet voor mensen die een lichamelijke beperking hebben. De loterij heeft een jaarlijkse trekking. Meestal vindt dit plaats in de maand oktober. Gedurende een aantal maanden die door de loterij vooraf aangekondigd worden, kun je dan loten kopen om mee te doen met de jaarlijkse trekking. Mensen krijgen de mogelijkheid om eenmalig deel te nemen. Hiernaast heb je ook de mogelijkheid om de Zonnebloemloterij te machtigen om het bedrag jaarlijks automatisch van je bankrekening af te schrijven. Als je hiervan geen gebruik meer wenst te maken, moet je opzeggen. Wil je de incassodatum wijzigen? Of zoek je info over het opzeggen van Zonnebloemloterij? Lees dan verder. 

Incassodatum Zonnebloemloterij

Of je eenmalig of regelmatig meespeelt met deze loterij, de loten zijn alleen te koop via de website. Als je regelmatig meespeelt en een abonnement hebt, heb je te maken met een Zonnebloemloterij incassodatum. De trekking van deze loterij gebeurt eens per jaar en meestal in de maand oktober. Op de website wordt er dan aangekondigd gedurende welke maanden mensen loten kunnen kopen. Het is onbekend wanneer de abonnees geïncasseerd worden, maar als je iets aan je abonnement wilt wijzigen, wordt er geadviseerd om contact op te nemen met de klantenservice. Hier zou je dan kunnen doorgeven dat je om een bepaalde reden je incassodatum voor dat jaar wenst aan te passen. De klantenservice van de Zonnebloemloterij is bereikbaar op 076 – 564 64 64. De loterij is open van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur.

Opzeggen

Ondanks deze loterij een keer per jaar een trekking heeft, kun je een reden hebben waarom je je abonnement wilt stoppen. Bij het opzeggen van je Zonnebloemloterij abonnement dien je rekening ermee te houden dat je je gegevens bij de hand hebt, zodat je makkelijk en snel kunt opzeggen. Lees verder over de mogelijkheden voor het opzeggen Zonnebloemloterij. 

Telefonisch opzeggen Zonnebloemloterij

De website van deze loterij heeft geen speciale opzegpagina met gespecificeerde informatie hierover. Er wordt aangegeven dat je wijzigingen ook telefonisch door kunt geven. Wil je je abonnement snel en via de telefoon opzeggen, dan kun je bellen naar 076 – 564 64 64. De klantenservice van de Zonnebloem is open van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur. Daar je je machtiging voor de automatische incasso gaat intrekken, is het handig om desbetreffende bankrekeningnummer bij de hand te hebben, voordat je begint te bellen. Er wordt ook een Whatsapp nummer vermeld, maar dit kun je niet gebruiken om je abonnement op te zeggen! 

Opzeggen Zonnebloemloterij per email

Wil je je abonnement het liefst schriftelijk opzeggen? Dan kun je ervoor kiezen om een e-mail te sturen. Stel een mail op waarin je duidelijk aangeeft dat je geen deel meer wenst te nemen aan deze loterij en stuur dit bericht naar e-mailadres: contact@zonnebloem.nl. Bij het verzenden van een mail, heb je de mogelijkheid om een onderwerp (in het Engels Subject) in te vullen. In dit geval zou je hier bijvoorbeeld kunnen schrijven: Opzeggen abonnement Zonnebloemloterij. Vraag of je een bevestiging van je opzegging kunt ontvangen. 

Opzeggen via digitaal contactformulier

De Zonnebloemloterij verwijst op haar site ook naar een digitaal contactformulier waar gebruikt van gemaakt kan worden. Zoek hiervoor de contactpagina op en vul het digitaal formulier volledig in. Je kunt hier kiezen voor onderwerp: Loterij. En in het veld waar er staat Bericht, schrijf je dan je bericht en dat je dus de machtiging voor de automatische incasso voor je abonnement beëindigd. Ook hier is het handig om te vragen of je een bevestiging kunt ontvangen. 

Ben je lid (geweest) van deze loterij? Wat is jouw ervaring? Deel dit met ons hieronder in de reacties!