UPC naar Ziggo – Gevolgen Incassodatum

Screenshot Ziggo 13 april 2015

Vanaf 13 april 2015 zijn UPC en Ziggo samengevoegd tot één bedrijf. De naam Ziggo blijft bestaan. Wat betekent dit voor uw diensten en de lopende betalingen?

In de maand april kan de incassodatum afwijken.

De overgang is een zachte landing. Alleen voor nieuwe klanten, of bij wijzigingen in uw pakket die u zelf wilt doorvoeren krijgt u te maken met veranderingen. UPC klanten kunnen gewoon hum emailadres en ‘tv kastjes’ blijven gebruiken. U hoeft zelf niets te doen, voortaan wordt uw abonnement geincasseerd door Ziggo Services BV.

Incassodatum onbekend in April

Alleen in de maand april kan de incassodatum afwijken, maar daarna moet alles weer zoals gebruikelijk worden afgeschreven. Op de factuur van UPC klanten komt voortaan Ziggo te staan, maar verder veranderd er niets. Heeft u toch problemen met de lopende betalingen? Deel dit dan met ons via onderstaand reactieformulier.

2 gedachten over “UPC naar Ziggo – Gevolgen Incassodatum”

  1. Er is nu al geincasseerd terwijl dat gebruikelijk rond de 25e was en het bedrag is ook nog eens hoger dan normaal. Kan iemand mij vertellen waarom dit is? Mvg, Annemieke

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.