Vanaf 13 april 2015 zijn UPC en Ziggo samengevoegd tot één bedrijf. De naam Ziggo blijft bestaan. Wat betekent dit voor uw diensten en de lopende betalingen?
In de maand april kan de incassodatum afwijken.
De overgang is een zachte landing. Alleen voor nieuwe klanten, of bij wijzigingen in uw pakket die u zelf wilt doorvoeren krijgt u te maken met veranderingen. UPC klanten kunnen gewoon hum emailadres en ‘tv kastjes’ blijven gebruiken. U hoeft zelf niets te doen, voortaan wordt uw abonnement geincasseerd door Ziggo Services BV.
Incassodatum onbekend in April
Alleen in de maand april kan de incassodatum afwijken, maar daarna moet alles weer zoals gebruikelijk worden afgeschreven. Op de factuur van UPC klanten komt voortaan Ziggo te staan, maar verder veranderd er niets. Heeft u toch problemen met de lopende betalingen? Deel dit dan met ons via onderstaand reactieformulier.
Er is nu al geincasseerd terwijl dat gebruikelijk rond de 25e was en het bedrag is ook nog eens hoger dan normaal. Kan iemand mij vertellen waarom dit is? Mvg, Annemieke
Graag zou ik willen weten waarom ik op 18 mei een automatische incasso heb gehad en nu ineens op 4 juni???